مدرس و مشاور مدیریت

مدرس و مشاور مدیریت

سیدکمال کیایی | مشاور مدیریت و برندینگ
مشاوره مدیریت، بازاریابی و برندینگ
مدرس و مشاور مدیریت

منتخبی از مطالب:

برندسازی و برندینگ
مدیریت و کسب و کار
بازاریابی و فروش

طبقه بندی موضوعی
 در شبکه های اجتماعی منتظر ارسال پیام های ارزشمند شما عزیزان هستم 
 

 برند شخصی یا پرسنال برند

 

برند با لوگو، ترکیب رنگ ها، المان های گرافیکی و شعار متفاوت است. برند چیزی است که توییت می کنید یا در وبلاگ خود منتشر می کنید. برند، لحن کلام یا نحوه برخوردیست که در ارتباط با مشتری دارید. برند، چیزی است که می گویید، انجام می دهید و به آن فکر می کنید. برند، حسی است که مشتری از کسب و کار شما دارد. در واقع برند، ترکیب همه ی موارد بالا و حتی مواردی بیشتر است. ما در این نوشته قصد داریم در مورد برند شخصی و برندینگ شخصی صحبت کنیم.

برندِ شخصی زنده است، نفس می‌کشد و رشد می کند…

برند شخصی خیلی شبیه به یک موجود زنده ی در حال تنفس است. تعریف درست از آن، توسط افرادی که شما را دوست دارند، عاشقتان هستند و یا حتی از شما بدشان می آید ارائه می شود.

نمی توانید یک برند را با استفاده از ربات ها و یا الگوریتم ها بسازید. البته که در برندینگ شخصی می توانید از داده ها، تجزیه و تحلیل ها و تحقیقات استفاده کنید و چشم انداز و ماموریت اصلی آن را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که در بحث برندینگ شخصی، کسی که وضعیت خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به روز رسانی می کند انسان است و کسی که قرار است آن را بخواند نیز همینطور.

هر چقدر زودتر بتوانید اهمیت تبدیل شدن به یک برند شخصی و نیاز به الهام بخشی واقعی و برقراری ارتباط با مخاطبان خود را بدانید، زودتر نتیجه آن را می بینید. هر چقدر که شبکه های اجتماعی را بیشتر به DNA سازمان خود متصل کنید، بیشتر پیشرفت می کنید.

در این نوشته، ۱۳ مورد از ویژگی های برند شخصی را معرفی کرده ایم. می توانستیم صد مورد از این ویژگی ها را معرفی کنیم، چون که به راحتی نمی توان در یک لیست کوچک از ویژگی ها، برند شخصی را تعریف کرد. اما برای شروع و آشنایی با پرسنال برند و برندینگ شخصی و بایدها و نبایدهای آن، مطالعه این نوشته خالی از لطف نیست.

 

۱- برندِ شخصی مانند انسان فکر می کند

۲- برند شخصی به انسان ها اهمیت می دهد

۳- برای روابط انسانی ارزش قائل می شود

۴- برند شخصی به انسان های دیگر گوش می دهد

۵- مانند انسان ها صحبت می کند

۶- شخصیت منحصر به فرد دارد

۷- انسان بودن خود را نشان می دهد

۸- اشتباهات مخصوص به خود را مرتکب می شود

۹- برند شخصی در دسترس است

۱۰- خود را خوب می شناسد

۱۱- مخاطبان خود را هم خوب می شناسد

۱۲- برند شخصی چابک است

۱۳- در برندینگ شخصی باید روی افراد سرمایه گذاری کرد

 

مشاوره تلفنی مدیریت و برندینگ

مشاوره مدیریت و توسعه فردی

 

لطفا نظراتتان را در قسمت پایین درج فرمایید.

سیدکمال کیایی مشاور مدیریت و برندینگ

شماره تماس     09037541180

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی