مدرس و مشاور مدیریت

مدرس و مشاور مدیریت

سیدکمال کیایی | مشاور مدیریت و برندینگ
مشاوره مدیریت، بازاریابی و برندینگ
مدرس و مشاور مدیریت

منتخبی از مطالب:

برندسازی و برندینگ
مدیریت و کسب و کار
بازاریابی و فروش

طبقه بندی موضوعی
 در شبکه های اجتماعی منتظر ارسال پیام های ارزشمند شما عزیزان هستم 
 

درباره من     

                                                       

مشاور توسعه فردی | مشاور برندینگ

سیدکمال کیایی مشاور مدیریت وکسب و کار، برندینگ، در موسسات و مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی و بنگاه ها رسالت آموزشی خود که همانا مشاوری با انتقال تجربه است را انجام می دهد. کمال کیایی هم اکنون مشاور یک استارتاپ مطرح در کشور بوده که به همراه سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کارهای مختلف اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی و مشاوره مدیریت ارائه می نماید.

آموزشهای سازمانی یکی از روشهای شناسایی فرصتها و اقدام برای رفع تهدیدهاست روش منحصر به فرد مشاوره به همراه مطالب بروز مدیریت، برندینگ و توسعه فردی مثالهای کاربردی و بررسی پایه ای مدیران و کسب و کارها از مزیتهای مشاوره ایشان بوده که با سابقه مدیریتی در صحنه کسب و کار و مشاوره ایشان در سازمان های دولتی و خصوصی، نتیجه مطلوبی را به همراه اثربخشی دوره به همراه آورده است. رویکرد برنامه ریزی آموزش های مدیریتی و توسعه فردی، رویکردی با حل مسئله و قابلیت جلوگیری از مشکل بوده است. در سال های اخیر، تقریبا تمامی سازمان ها و تجارت ها به اهمیت مشاوره سازمانی پی برده اند. تفاوت میان سازمان هایی که از ابزار مشاوره سازمانی استفاده کرده اند و موفق شده اند در نحوه بکارگیری مشاوره سازمانی است.

 

 اعتبارات : 

 

 تلگرام

 

 اینستاگرام

 

 

سوابق ماهیانه بروز می شود، لطفا جهت دریافت سوابق و رزومه کامل مشاوره و تدریس یا رزرو وقت با شماره  09037541180 تماس حاصل فرمایید.